Nowy obowiązek zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca

Print Drukuj

Informujemy, że w związku z wejściem od 01.06.2025 r. nowej Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, nastąpią zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy do urzędów pracy i ich upowszechniania w bazie ofert pracy o nazwie ePraca (dotychczas Centralna Baza Ofert Pracy)

Zgodnie z art. 83 ust. 2 pkt 1 tej ustawy, zobowiązane do udostępniania ofert pracy na portalu ePraca będą władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), a w szczególności:

  1. Organy władzy publicznej;

  2. Organy samorządów gospodarczych i zawodowych;

  3. Podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;

  4. Podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;

  5. Podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.

 Oferty pracy można zgłosić osobiście w siedzibie PUP Kolbuszowa  (pokój 4), telefonicznie po numerem telefonu (17) 2271790 wew. 262 lub 281  lub samodzielnie poprzez portal praca.gov.pl

Informacje o publikacji dokumentu