Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu "Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu kolbuszowskiego (I)", Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 (FEP), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
Do pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy skierowane zostaną osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej spełniające kryteria określone w Regulaminie Rekrutacji Uczestników Projektu.
Maksymalna wysokość refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia jednego stanowiska pracy nie może przekroczyć 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia.
Aktualna wysokość przeciętnego wynagrodzenia
Regulamin dokonywania przez Starostę Kolbuszowskiego refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, wniosek oraz formularze wymaganych załączników dostępne są na stronie internetowej tut. Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59A, pok. nr 7 – I piętro.
Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy można:
- złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej, pokój nr 14 – I piętro,
- przesłać do urzędu drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa,
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl /Wnioski o usługi i świadczenia z Urzędu/Pismo do Urzędu – w tym przypadku wniosek wraz z załącznikami należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacji na temat refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy można uzyskać w pok. nr 7 – I piętro lub pod numerami telefonu: 17 2272 926, 17 2271 790 wew. 255, tel. kom. 530 737 099.