Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej ogłasza nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu kolbuszowskiego (I)", w ramach Działania 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 (FEP), współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
Wnioski o organizację prac interwencyjnych przyjmowane będą od dnia 4 maja 2023r. do dnia 16 maja 2023r.
Na prace interwencyjne będą kierowane w pierwszej kolejności:
- osoby młode poniżej 30 r. ż.
- osoby starsze, powyżej 55 r.ż.
- osoby długotrwale bezrobotne,
- kobiety,
- osoby niepełnosprawne,
- osoby o niskich kwalifikacjach.
Zasady, wniosek oraz formularze wymaganych załączników dostępne są na stronie internetowej tut. Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności ich składania.
Wnioski o organizację prac interwencyjnych można:
- przesłać do Urzędu drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa,
- złożyć w skrzynce podawczej przy wejściu do Urzędu,
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl / Wnioski o usługi i świadczenia z Urzędu/Pismo do Urzędu - w tym przypadku wniosek wraz z załącznikami należy podpisać kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym.
Informacje na temat zasad organizacji prac interwencyjnych można uzyskać pod numerami telefonów: 17 2272 926, 17 2271 790 wew. 276, tel. kom. 530 515 921.
Weryfikacja osób pod numerami telefonów: 17 2272 926, 17 2271 790 wew. 262, 281.