Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu "Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu kolbuszowskiego (I)" w ramach Działania 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 (FEP), współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej spełniających kryteria określone w Regulaminie Rekrutacji Uczestników Projektu.
Maksymalna wysokość refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia jednego stanowiska pracy nie może przekroczyć 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia.
Aktualna wysokość przeciętnego wynagrodzenia.
Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy przyjmowane będą od dnia 8 maja 2023r. do dnia 12 maja 2023r.
Regulamin dokonywania przez Starostę Kolbuszowskiego refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, wniosek oraz formularze wymaganych załączników dostępne są na stronie internetowej tut. Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59A, pok. Nr 7 – I piętro.
Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy można:
- złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej, pokój nr 14 – I piętro,
- przesłać do urzędu drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa,
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl /Wnioski o usługi i świadczenia z Urzędu/Pismo do Urzędu/– w tym przypadku wniosek wraz z załącznikami należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Informacji na temat refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy można uzyskać w pok. Nr 7 – I piętro lub pod numerami telefonu: 17 2272 926, 17 2271 790 wew. 255, tel. kom. 530 737 099.