Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zaktualizowało serwis www.praca.gov.pl. Wskutek wprowadzonych zmian wszystkie znajdujące się tam konta pracodawców otrzymały status konta niezweryfikowanego, który nie pozwala na korzystanie z niektórych funkcjonalności portalu. Aby zweryfikować konto i przywrócić jego wszystkie możliwości prosimy o wypełnienie Wniosku o weryfikację konta organizacji oraz dostarczenie go do tut. Urzędu do pokoju nr 4 (parter). W celu weryfikacji należy mieć przy sobie dowód osobisty.
Przedsiębiorca, który chce zweryfikować reprezentanta, który jest upoważniony do obsługi konta na portalu www. praca.gov.pl lub złożyć wniosek o dodanie reprezentanta oprócz wypełnionego Wniosku o weryfikację reprezentanta organizacji i dowodu osobistego powinien mieć przy sobie oryginał udzielonego pełnomocnictwa.
Przedsiębiorca, który będzie chciał zweryfikować konto drogą elektroniczną proszony jest o czytelne wypełnienie odpowiednio załączonego Wniosku i przesłanie do Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej:
- za pośrednictwem portalu praca.gov.pl (podpisanie dokumentu profilem zaufanym/ePUAP),
- pocztą elektroniczną (na adres sekretariat@pup.kolbuszowa.pl), po wcześniejszym opatrzeniu wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Weryfikację konta na portalu praca.gov.pl mogą zgłaszać do Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej pracodawcy mający swoją siedzibę na terenie powiatu kolbuszowskiego.
Więcej informacji pod numerami telefonu: 17 2271790 wew. 262 lub 261 oraz 731 759 653, 609483315 i 530 079 137.