Komórki organizacyjne

Print Drukuj

1. Centrum Aktywizacji Zawodowej

1.1. Referat pośrednictwa, poradnictwa zawodowego i szkoleń

  • Kierownik referatu: Elżbieta Pipała-Płaza pok. nr 3, tel. wew. 259, tel. kom. 731 756 360
  • Stanowiska d/s obsługi bezrobotnych i poszukujących pracy pok. nr 2:
    • stanowisko nr 1 - tel. wew. 266, kom. 731 758 082,
    • stanowisko nr 2 - tel. wew. 265, kom. 731 758 981,
    • stanowisko nr 3 - tel. wew. 261, kom. 530 371 795.
  • Stanowisko d/s rejestracji oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcom, zezwoleń na pracę sezonową pok. nr 4 tel. wew. 262, tel. kom. 609 483 315
  • Stanowisko d/s obsługi pracodawców pok. nr 4 tel. wew. 281, stanowisko nr 1 - 731 759 653, stanowisko nr 2 – 530 079 137
  • Stanowisko d/s EURES pok. nr 4 tel. wew. 262, tel. kom. 731 759 653
  • Stanowisko d/s organizacji szkoleń, kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z KFS pok. nr 3 tel. wew. 259, tel. kom. 609 484 132
  • Stanowisko d/s doradztwa zawodowego pok. nr 19 tel. wew. 258, tel. kom. 730 940 843

1.2. Referat Instrumentów Rynku Pracy

  • Kierownik referatu: Małgorzata Pyra pok. nr 7 tel. wew. 255
  • Stanowisko d/s refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy pok. nr 7 tel. wew. 255, tel. kom. 530 737 099
  • Stanowisko d/s dotacji i bonów na zasiedlenie pok. nr 16 tel. wew. 256, tel. kom. 609 483 650
  • Stanowisko d/s organizowania prac interwencyjnych pok. nr 6 tel. wew. 276, tel. kom. 530 515 921
  • Stanowisko d/s organizowania staży pok. nr 16 tel. wew. 256, tel. kom. 609 483 311
  • Stanowisko d/s organizowania robót publicznych, prac społecznie użytecznych, dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie, który ukończył 50 rok życia albo poszukującego pracy, kóry ukończył 60 lat, refundacji kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną pok. nr 18 tel. wew. 257
  • Stanowisko d/s projektów pok. nr 18 tel. wew. 257

 2. Samodzielny Referat Ewidencji i Świadczeń

  • Kierownik referatu: Agnieszka Tyrpin sala 1 st. 4 tel. wew. 271
  • Zastępca kierownika referatu: Lucyna Jarosz sala 1 st. 3 tel. wew. 268
  • Stanowisko d/s zmian statusu bezrobotnych sala nr 1 st. nr 6 tel. wew. 270
  • Stanowisko d/s obsługi osób bezrobotnych odbywających staż, szkolenie, dodatki aktywizacyjne sala nr 1 st. nr 5 tel. wew. 280
  • Stanowisko d/s rejestracji bezrobotnych pok. nr 1A tel. wew. 254
  • Stanowisko d/s ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (PŁATNIK) sala nr 1 st. nr 3 tel. wew. 268
  • Stanowisko d/s zaświadczeń sala nr 1 st. 1 tel. wew. 267
  • Stanowisko d/s rejestracji internetowej sala nr 1 st. 2 tel. wew. 267

3. Dział Finansowo – Księgowy

  • Główny Księgowy: Jadwiga Porzuczek pok. nr 11 tel. wew. 251
  • Stanowisko d/s księgowości Funduszu Pracy pok. nr 10 tel. wew. 252
  • Stanowiska d/s księgowości projektów EFS plus pok. nr 20 tel. wew. 272

4. Dział Organizacyjno – Administracyjny

  • Kierownik działu: Agata Michalik pok. nr 12 tel. wew. 275
  • Stanowisko d/s obsługi sekretariatu pok. nr 14 tel. wew. 200

5. Samodzielne stanowiska pracy

  • Stanowisko d/s informatyczno-gospodarczych pok. nr 5 tel. wew. 260
  • Stanowisko d/s statystyki i zastosowań informatyki pok. nr 5 tel. wew. 263
Informacje o publikacji dokumentu